Obch. podmienky

Termín a spôsob dodania

 

  • Dodacia lehota je štandardne 3-10 pracovných dní po obdržaní objednávky, kde za prvý deň dodacej lehoty je považovaný následujúci deň po obdržaní objednávky.
  • Každú objednávku sa snažíme vybaviť v čo najskoršom termíne. V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime Vám predpokladaný termín dodania a vyžiadame si Vaše odsúhlasenie.
  • Stav vašej objednávky si môžete pozrieť po zaregistrovaní.
  • Dodávateľ si vyhradzuje právo zmeniť cenu poštovného v závislosti od celkovej hmotnosti balíka. .
  • Ak zásielku neobdržíte po uplynutí 2 týždňov, odporúčame informovať sa u nás telefonicky, prípadne e-mailom. Stáva sa totiž, že zákazníci nedostanú oznámenie z pošty o uložení zásielky. taktiež si skontrolujte či ste pri registrácií uviedli správnu e-mailovú adresu.
  • Ak celková hmotnosť objednávky prekročí hmotnosť 30kg, bude zasielka rozdelená na niekoľko nemších balíkov a poštovné bude účtované za každý balík podľa hmotnosti.
  • Ak sa zásielka s hmotnosťou nad 30kg nedá rozdeliť, bude doprava riešená individuálne.
  • Zásielka posielané do zahraničia sú riešené individuále podľa štátu a hmotnosti. O cene poštovného bude zákazník informovaný e-mailom, alebo telefonicky.

 

Storno objednávky

Kupujúci môže svoju objednávku vziať späť (stornovať) najneskôr do 24 hodín po uskutočnení objednávky, a to e-mailom na adresu obchod@independentmoto.sk alebo telefonicky na tel. č.:0905 244 531


Ak sa už Vami objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nenachádza na sklade a nevieme ho ani objednať  bude Vám ponúknutá primeraná alternatíva objednaného tovaru, alebo môžete jednoducho objednaný tovar stornovať.

 

Nákup v predajni:

Ak ste sa rozhodli navštíviť našu predajňu(prevádzku) v Bojniciach osobne, prosím uistite sa telefonicky či daný tovar o ktorý sa zaujímate máme na predajni. Bohužiaľ z dôvodu širokého sortimentu nemáme všetok tovar na predajni. Preto je lepšie si tovar dopredu objednať (osobný odber) mi Vás budeme informovaťo naskladnení tovaru a potom si ho môžete prísť vyskúšať a pozrieť. V predajni máme otváraciu dobu pondelok až piatok od 10:00 do 17:30. V sobotu podľa telefonickej dohody.

 

Možnosti platieb:

 

Osobný odber:

Osobný odber je možné uskutočniť v našej prevádzke. 
Pri osobnom odbere môžete samozrejme tovar zaplatiť pri prevzatí v hotovosti alebo platobnou kartou.

Platba za dopravu (kuriérom Slovenskej pošty)

-podľa aktuálneho cenník, ktorý sa zobrazuje pri objednávke

- ak vám niečo nevieme poslať naraz (lebo to práve nemajú ani náš dodavatelia) , tak vám balík pošleme na dvakrát, no       poštovné za druhý balík neplatíte (nič nepreplatíte)


Platba predfaktúrou:

-V prípade že si vyberiete túto formu úhrady bude na vami uvedenú e-mailovú adresu v priebehu 24 hodín(v pracovných   dňoch) odoslaná preddavková faktúra na základe ktorej uhradíte sumu na náš účet. Po pripísaní na faktúrovanej sumy na náš účet, Vám bude zaslaný tovar. Prosím, aby ste neuhrádzali sumu na   náš účet bez preddavkovej faktúry nakoľko sa môže stať, že daný tovar je už vypredaný.

-doprava extra (pokiaľ chcete doručiť veľkú zásielku našim vozidlom, bude cena vypočítaná podľa kilometrov a zarátaná do   faktúry

-doprava zahraničie - shipment abroad (cena dopravy bude vyrátaná podľa krajiny objednávateľa) 

 

 

Reklamácia:

 

Práva zákazníka
Zákazník má pri podaní reklamácie právo voľby. Podľa § 622 a 623 Obč. zákonníka:
1. môže požadovať odstúpenie od kúpnej zmluvy
2. môže žiadať primeranú zľavu z ceny ( pri neodstrániteľnej chybe, ktorá ale nebráni riadnemu         užívaniu veci, napr. poškriabaná konštrukcia kočíka) . Výška zľavy je vecou dohody medzi kupujúcim a predávajúcim.)
3. môže sa domáhať výmeny, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady
4. môže sa domáhať opravy, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady
5. môže sa domáhať doplnenia toho, čo chýba.

 

Postup reklamácie

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:
1. Pošlite e-mail (alebo list) kde uvediete hlavne typ výrobku, jeho objednávacie číslo, číslo faktúry a      popis závady.
2. Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe
3. Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady a dokladom o kúpe                                                                        4. Pri náhradných dieloch priložte aj doklad o monáži v autorizovanom servise.

 

- spätné poštovné v prípade reklamácie (ak sme ju nezavinili my) je 4,70€, ale ak reklamácia nastala našou vinou, tak poštovné neplatíte

 

Postup pri riešení reklamácie upravuje Občiansky zákonník v §622 a §623.
§ 622
(1) Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
(2) Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
(3) Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to okupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
§ 623
(1) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
(2) Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci. Pod pojmom iné neodstrániteľné vady sa rozumejú vady, ktoré nebránia bežnému používaniu. Napríklad topánky v 1 páre majú iný farebný odtieň. V tomto prípade má kupujúci právo na zľavu

 

Vrátenie a výmena tovaru

  1.  Pri nákupe cez e-shop je spotrebiteľ oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do štrnástich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Toto neplatí pri primom nákupe na predajni (vtedy platí bod 3).
  2.  Lehota na odstúpenie od zmluvy začne plynúť prevzatím tovaru alebo uzavretím zmluvy
  3.  Ak vám vami objednaný, zakúpený tovar veľkostne nesedí,alebo ho chcete vrátiť,  tak nám ho pošlite späť do 30 kalendárnych dní, (v žiadnom prípade nie na dobierku) a do balíka vložte stručný komentár s reklamáciou a adresou(stačí kopia faktúry). Tovar vám bude po skontrolovaní stavu (výrobok nesmie mať znaky užívania či opotrebovania), odoslaný na výmenu,prípadne Vám vrátime peniaze na Váš účet, alebo formou na akej sa dohodneme.
  4. V prípade že žiadate vrátenie penazí pošlite číslo účtu na ktorý Vám máme previesť peniaze, alebo sa dohodneme na inej forme vrátenia.
  5. V prípade výmeny tovaru Vám bude tovar zaslaný ihneď v prípade že tovar je skladom, prípadne ihneď po obdržaní tovaru od dodávateľa. O tejto skutočnosti Vás budeme informovat e-mailom, prípadne SMS správou.
  6. Pri prvej výmene tovaru (za inú veľkosť,inú farbu a pod.) spätné poštovné neplatíte.
  7. Pri každej ďaľšej výmene učtujeme poštovné 6,90€
  8. Pri odstúpení od zmluvy, alebo vrátení tovaru znáša náklady za prepravu späť kupujúci. (Zákon č. 102/2014 Z. z. § 10 ods. 3,)

Vysvetlenie k bodu 3:

 Ak zakúpený tovar nevyhovuje, či už veľkosťou, tvarom, cenou, farbou alebo ide o nevhodný výber darčeka, duplicitu..., nejedná sa o vadu výrobku. Kupujúci nemá zákonom upravené právo vynucovať od predávajúceho výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí, ak výrobok nemá vady a nebol tovar zakúpený cez e-shop(bod.1). Žiadny právny predpis nestanovuje predávajúcemu povinnosť vrátiť kupujúcemu peniaze alebo poskytnúť výmenu za iný tovar, ak ide o bezchybný výrobok. Záleží len na vzájomnej dohode medzi kupujúcim a predávajúcim a ochote predávajúceho vyhovieť spotrebiteľovi. Ak predávajúci možnosť vrátenia výrobku alebo možnosť výmeny za iný tovar deklaruje „verejným prísľubom“ písomne nápisom v predajni alebo vo všeobecných obchodných podmienkach. Vtedy je povinný dodržiavať ním stanovené podmienky.
 

 

 

Ochrana osobných údajov:

Za účelom vybavenia vašej objednávky si musíme uložiť vaše osobné údaje. Poskytnutie údajov je z vašej strany dobrovoľné. Vyplnením objednávacieho formulára dávate súhlas s použitím, spracovaním a uložením vašich osobných údajov do našej databázy. Kedykoľvek máte právo písomne tento súhlas odvolať.

Prihlásenie

Tieto stránky používajú súbory cookies. Bližšie informácie o použitých súboroch cookies a ako možno zabrániť ich používaniu nájdete na stránke s informáciami o ochrane osobných údajov